Rutger Van der Bruggen heeft zich op 4 december bij het marketing- en communicatieteam van LijnCom vervoegd. Daar zal hij Mieke Van de Gehuchte, business development manager, bijstaan bij het vormgeven van het merk en de uitwerking van de verschillende communicatiekanalen. Hiermee zet LijnCom verder de stap naar de uitbreiding van de regie.
“Als pas afgestudeerde kan Rutger meteen theorie omzetten in praktijk. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat hij voor een frisse wind in het LijnCom-team zal zorgen. Ook het feit dat hij al eerdere ervaringen heeft in de mediawereld door verschillende stages, zorgt ervoor dat hij een goede aanwinst is voor het team,” aldus managing director Christine Van den Berghe.
LijnCom commercialiseert de reclame op en in de bijna 4000 voertuigen van De Lijn, de premetro in Antwerpen en de schuilhuisjes van De Lijn in Vlaanderen. De middelen die uit advertenties worden gegenereerd worden geïnvesteerd in communicatie en comfort van de reiziger. In dit kader werkt LijnCom actief mee aan de digitalisering. Zo verzorgt LijnCom Wifi op de voertuigen en staat in voor de uitbreiding van het digitale netwerk door middel van digitale schermen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]