
Het Plate-Forme Prévention Sida, de Brusselse vereniging die op regelmatige basis campagnes opzet om de strijd met hiv aan te gaan, lanceert gloednieuwe preventiecampagne voor het grote publiek in Franstalig België. De laatste jaren is er veel wetenschappelijke en medische vooruitgang geboekt in de strijd tegen hiv. Dit heeft directe gevolgen voor de preventie en heeft geleid tot het begrip « niet detecteerbaar = niet overdraagbaar ». De campagne werd gemaakt door Limited Edition, het jeugdbureau binnen 20Something. Ze bestaat uit twee televisiespots, één radiospot en vijf advertenties en demonstreert verschillende stadia die verband houden met hiv.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]