
Het Plate-Forme Prévention Sida, de Brusselse vereniging die op regelmatige basis campagnes opzet om de strijd met hiv aan te gaan, lanceert gloednieuwe preventiecampagne voor het grote publiek in Franstalig België. De laatste jaren is er veel wetenschappelijke en medische vooruitgang geboekt in de strijd tegen hiv. Dit heeft directe gevolgen voor de preventie en heeft geleid tot het begrip « niet detecteerbaar = niet overdraagbaar ». De campagne werd gemaakt door Limited Edition, het jeugdbureau binnen 20Something. Ze bestaat uit twee televisiespots, één radiospot en vijf advertenties en demonstreert verschillende stadia die verband houden met hiv.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




