Op 23 november waait de Black Friday-mania over België, dat had u ongetwijfeld al begrepen. In de ban van deze hype vroeg Serviceplan aan het interne expertisebureau voor youngstermarketing, Limited Edition, om voor Zipcar een campagne op maat te maken. Aansluitend bij de millenialexpertise van Limited Edition legde het team pro-actief een campagne voor aan Zipcar om met een aangepaste messaging de verschillende sociale media-kanalen te activeren om zo hun aangepaste offerte (60€ gratis credits) op Black Friday te lanceren...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]