Het Cannes Lions International Festival of Creativity, kortweg de Cannes Lions, bekroont dit jaar Colleen DeCourcy met een Lion of St. Mark. Dat is zowat de lifetime achievement award van de Cannes Lions.
Colleen DeCourcy, voormalig chief creative officer en president van Wieden+Kennedy, is een voorbeeld voor de sector. Ze startte bij Wieden+Kennedy als global executive creative director in 2013. Daarvoor werkte ze onder meer voor TBWA en JWT. Vorig jaar nam ze afscheid van Wieden+Kennedy en meteen ook van de hele reclamesector. Tijdens haar carrière pleitte ze steeds voor meer rechtvaardigheid.
Colleen DeCourcy zal zijn prijs in ontvangst mogen nemen tijdens het festival van dit jaar, dat doorgaat van 20 tot en met 24 juni in Cannes.
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]