Lion of St. Mark voor Colleen DeCourcy

Het Cannes Lions International Festival of Creativity, kortweg de Cannes Lions, bekroont dit jaar Colleen DeCourcy met een Lion of St. Mark. Dat is zowat de lifetime achievement award van de Cannes Lions.
Colleen DeCourcy, voormalig chief creative officer en president van Wieden+Kennedy, is een voorbeeld voor de sector. Ze startte bij Wieden+Kennedy als global executive creative director in 2013. Daarvoor werkte ze onder meer voor TBWA en JWT. Vorig jaar nam ze afscheid van Wieden+Kennedy en meteen ook van de hele reclamesector. Tijdens haar carrière pleitte ze steeds voor meer rechtvaardigheid.
Colleen DeCourcy zal zijn prijs in ontvangst mogen nemen tijdens het festival van dit jaar, dat doorgaat van 20 tot en met 24 juni in Cannes.
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]