Lisa Hermans versterkt deBottomLine

Het team van deBottomLine krijgt creatieve versterking van Lisa Hermans. De 25-jarige uit Keerbergen maakt sinds begin maart deel uit van het full service agency. Ze vult daar de rol als grafisch designer in. Ze is na haar studies als interieurarchitect en grafisch designer begonnen aan een postgraduaat ‘Design for Impact’. Tijdens en na die opleiding werkte ze als zelfstandige, waar ze meer dan voldoende ervaring als interieurarchitect en designer op deed.
Hermans is graag omringd door andere mensen, wat haar uiteindelijk ook motiveerde om als zelfstandige te stoppen. Ze zocht een creatieve omgeving die haar het nodige bijleert en vooral ook inspireert om zelf kennis te delen. Een warme, familiale sfeer was heel belangrijk voor haar. DeBottomLine bleek meteen de juiste keuze.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]