L'Oréal Belgilux en Shopitag ondersteunen kappers met webshops

Kapsalons hebben noodgedwongen weer hun deuren moeten sluiten, terwijl klanten opnieuw op zichzelf aangewezen zijn om hun haar te verzorgen. Maar dankzij de online winkel, die de kappers creëren in een handomdraai, kunnen de klanten professionele haarproducten blijven bestellen bij hun favoriete salon. En, zo kunnen kappers toch nog een deel van hun professionele activiteiten blijven verderzetten.
Om de Belgische kappers te helpen bij het beantwoorden van de vele aanvragen van hun klanten, heeft L'Oréal Belgilux samen met het e-commerce platform Shopitag gepersonaliseerde webshops gecreëerd voor de salons die partners zijn van L'Oréal. Dit zonder kosten voor de eerste 300 geregistreerde kappers. Kappers zullen dus hun eigen Click & Collect service kunnen aanbieden om de klanten bij te staan met advies en producten.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]