L'Oréal Belgilux en Shopitag ondersteunen kappers met webshops

Kapsalons hebben noodgedwongen weer hun deuren moeten sluiten, terwijl klanten opnieuw op zichzelf aangewezen zijn om hun haar te verzorgen. Maar dankzij de online winkel, die de kappers creëren in een handomdraai, kunnen de klanten professionele haarproducten blijven bestellen bij hun favoriete salon. En, zo kunnen kappers toch nog een deel van hun professionele activiteiten blijven verderzetten.
Om de Belgische kappers te helpen bij het beantwoorden van de vele aanvragen van hun klanten, heeft L'Oréal Belgilux samen met het e-commerce platform Shopitag gepersonaliseerde webshops gecreëerd voor de salons die partners zijn van L'Oréal. Dit zonder kosten voor de eerste 300 geregistreerde kappers. Kappers zullen dus hun eigen Click & Collect service kunnen aanbieden om de klanten bij te staan met advies en producten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]