LU en Havas Brussels, daar groeit liefde van

Crea / News

Je vrienden of familie verrassen met een koekje? Dat is een klein teken van liefde! Vooral als het gemaakt wordt met duurzaam geteelde tarwe… en heel veel liefde. Dit is het uitgangspunt voor het nieuwe strategische platform van LU, dat internationaal wordt gelanceerd. Op basis hiervan heeft Havas Brussel een puur Belgische campagne gecreëerd om het merk en de Belgische consumenten op een emotionele manier te herenigen. Het idee is simpel: iedereen drukt liefde uit op zijn eigen, unieke manier. Vaak met kleine, ogenschijnlijk onschuldige gebaren. En omdat het leven niet altijd even perfect is als in de reclame, kunnen deze gebaren soms zelfs een beetje awkward zijn. Zoals een moeder die teder het haar van haar kind goed legt… en dat blijft doen als hij tiener en zelfs volwassen is.

Dit liefdevolle verhaal kan je ontdekken in de nieuwe tv-spot en social media videopost van Havas Brussels, geregisseerd door Helvetica. Voor het merk LU is het een verfrissende manier om emotioneel – maar nooit klef - te praten over liefde en eraan te herinneren dat zijn koekjes ook kleine tekens van liefde naar de consumenten zijn. Het creatieve concept leeft verder via de verschillende producten van LU, zowel in kort formaat op televisie als digitaal en op social media. Te ontdekken in de loop van 2020…

Credits

Klant: LU

Bureau: Havas Brussel

Productiebureau: The Filmmakers

Productiehuis: Lovo

Regie: Helvetica