Fonkelende ogen en een ondeugende glimlach: we kennen allemaal de gezichtjes die ons al jarenlang toelachen vanop Vitabis- en Betterfood-verpakkingen. Maar het uur van verandering is aangebroken: koekjesmaker LU gaat op zoek naar nieuwe vedettes om te schitteren op haar koekjesdozen. Ouders die willen dat hun oogappel het nieuwe gezicht van de bekende kinderkoekjes wordt, kunnen de mooiste foto van hun kleine spruit uploaden op lu.be/lulubaby. Het enige wat ze nog moeten doen is enkele gegevens invoeren, zoals de geboortedatum en de naam van hun kind. De schattige kandidaatjes voor Betterfood moeten tussen 0 en 12 maanden oud zijn en voor Vitabis tussen 12 en 30 maanden. Terzijde: na 1 week telt de wedstrijd al meer dan 4.000 deelnemers.
Na deze eerste fase krijgen de ouders een voorbeeldfoto toegestuurd van een gepersonaliseerd pak koekjes met de foto van hun baby. De perfecte foto voor de trotse mama's en papa’s om te delen met vrienden en familie op hun Facebookpagina. Deelnemers kunnen tot 22 februari hun kans wagen, waarna een jury bij LU uit alle inzendingen de winnende gezichtjes kiest.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]