Lucy absurd voor Digitale Radio Vlaanderen

Tijdens de week van de digitale radio bundelen VRT, DPG, Mediahuis en Ma Radio de krachten om digitale radio extra onder de aandacht te brengen. Lucy maakte voor de gelegenheid een campagne om de daaraan verbonden inruilactie te communiceren. Nog tot 31 oktober 2024 kan iedereen zijn oude radio binnenbrengen in elke Vanden Borre-winkel, in ruil voor korting op een nieuwe digitale radio. De campagne bestaat uit twee, vrij absurde radiospots en een social media-luik.
Credits:
Brand: Digitale Radio Vlaanderen
Contact: Sara Jacobi
Creative agency: Lucy
Creatives: Iwein Vandevyver & Arno De Meulder
Creative Director: Iwein Vandevyver
Designer: Vincent De Boeck
Account Director: Valentine Reuse
Radio production: Raygun
Voice Director: Toon Jansegers
Producers: Thaïs Van Burm, Elisabeth De Weerdt
Sound engineer: Jeremy Vettorel, Brecht Vander Plaetse
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]