Lürzer's Archive, een wereldwijde creatieve bron voor reclameprofessionals, lanceert binnenkort een nieuwe award. Heeft de wereldwijde reclamewereld wel een nieuwe prijs nodig? Misschien niet. Maar deze prijs is wél anders… Lürzer’s Grand Slam, zoals de award zal heten, zal creatief werk namelijk belonen met een geldprijs. Zo zal in totaal 60% van de entry fees rechtstreeks naar de winnaars gaan, zonder gala, rode loper of vuurwerk. « Wij vinden het alleen maar eerlijk om creatievelingen, die de industrie vooruitsturen, of ze nu afkomstig zijn van bureaus, klanten of productiebedrijven, met iets van échte waarde te belonen, » zegt Christian Lürzer, ceo van Lürzer's Archive.
Lürzer's Archive wil volledig transparant zijn over de winst van de inzendingen en zal ze real-time publiekelijk maken. Zilveren winnaars krijgen twee maal het prijzengeld van de bronzen winnaars, terwijl gouden winnaars drie keer meer krijgen dan de zilveren winnaars. Bovendien krijgen alle deelnemers een gratis jaarabonnement op Lürzer's Archive.
Hoe de creatieve gemeenschap zou reageren op het simpele idee van een prijs die haar winnaars met prijsgeld beloont? Dat werd getest met de oproep tot de jury. Christian Lürzer en zijn team vroegen enkele van de meest bewonderde creatieven wereldwijd aan deel te nemen aan de eerste Lürzer's Grand Slam jury. Rosie Arnold van Abbott Mead Vickers BBDO vond het idee zo leuk, dat ze zelfs akkoord ging om de voorzitter van de eerste jury te worden. Op enkele uren tijd is Lürzer's Archive erin geslaagd om een internationale jury samen te stellen, waarvan de namen de komende weken bekend zullen worden gemaakt.
Bureaus konden hun werk tot en met vorige week in vijf categorieën indienen: film, print en outdoor, digital, direct en sound. De winnaars worden bekendgemaakt op 28 februari 2018.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]