Marktonderzoekbureaus TNS Ilres en Kantar Media hebben met de ‘Plurimedia 2020.1’-barometer gepeild naar het mediabereik in Luxemburg. De studie kwam er op vraag van mediagroepen Editpress, IPL en Saint-Paul Luxembourg en nemen zowel pers, radio, televisie als bioscoop, online en encartage-toepassingen onder de loep.
Ook dit jaar bevestigt de studie de goede prestaties van de media onder regie LuxMediaHouse: meer dan 81% van de bevolking, dat wil zeggen 419.000 mensen, consumeert dagelijks één of meer media die door LuxMediaHouse op de markt worden gebracht. LMH heeft deze prestaties te danken aan haar referentiemediamerken en in het bijzonder aan haar aanbod van dagbladen (Luxemburger Wort, L’essentiel, Tageblatt, Le Quotidien en Lëtzebuerger Journal), die 99% van het dagelijkse perspubliek in Luxemburg vertegenwoordigen.
De volledige barometer kan u HIER inkijken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]