Luxemburgse media verhogen bereik

Marktonderzoekbureaus TNS Ilres en Kantar Media hebben met de ‘Plurimedia 2020.1’-barometer gepeild naar het mediabereik in Luxemburg. De studie kwam er op vraag van mediagroepen Editpress, IPL en Saint-Paul Luxembourg en nemen zowel pers, radio, televisie als bioscoop, online en encartage-toepassingen onder de loep.
Ook dit jaar bevestigt de studie de goede prestaties van de media onder regie LuxMediaHouse: meer dan 81% van de bevolking, dat wil zeggen 419.000 mensen, consumeert dagelijks één of meer media die door LuxMediaHouse op de markt worden gebracht. LMH heeft deze prestaties te danken aan haar referentiemediamerken en in het bijzonder aan haar aanbod van dagbladen (Luxemburger Wort, L’essentiel, Tageblatt, Le Quotidien en Lëtzebuerger Journal), die 99% van het dagelijkse perspubliek in Luxemburg vertegenwoordigen.
De volledige barometer kan u HIER inkijken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]