Luxemburgse media verhogen bereik

Marktonderzoekbureaus TNS Ilres en Kantar Media hebben met de ‘Plurimedia 2020.1’-barometer gepeild naar het mediabereik in Luxemburg. De studie kwam er op vraag van mediagroepen Editpress, IPL en Saint-Paul Luxembourg en nemen zowel pers, radio, televisie als bioscoop, online en encartage-toepassingen onder de loep.
Ook dit jaar bevestigt de studie de goede prestaties van de media onder regie LuxMediaHouse: meer dan 81% van de bevolking, dat wil zeggen 419.000 mensen, consumeert dagelijks één of meer media die door LuxMediaHouse op de markt worden gebracht. LMH heeft deze prestaties te danken aan haar referentiemediamerken en in het bijzonder aan haar aanbod van dagbladen (Luxemburger Wort, L’essentiel, Tageblatt, Le Quotidien en Lëtzebuerger Journal), die 99% van het dagelijkse perspubliek in Luxemburg vertegenwoordigen.

De volledige barometer kan u HIER inkijken.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






