Maarten De Neve naar Emakina.BE

News / People

Emakina verwelkomt Maarten De Neve als nieuwe marketing automation practice lead. Zijn strategisch inzicht en ruime ervaring in data- en CRM-projecten past in Emakina’s ambitie om marketing automation te stimuleren als cruciaal instrument voor strategische bedrijfsontwikkeling. De data-expert was van 2015 tot 2017 al actief in direct marketing bij Emakina, waar hij nu de leiding neemt over sales en beheer van dataprojecten voor grote klanten. Maarten De Neve is enthousiast: “Ik ken Emakina goed en hou van de stijl om samen hard te werken én plezier te maken. Het management ziet data als een belangrijk strategisch wapen om waardevolle inzichten te verzamelen over gebruikers. Daarmee creëer je betere ervaringen en bereik je gebruikers efficiënter en effectiever. Die focus op data, de ervaren collega's en de hoogwaardige CRM-expertise overtuigden mij om terug te komen naar Emakina.”

Eerder werkte De Neve bij BBDO, Strategy Agency, Emakina en recent bij DDB. Hij werkte onder andere op projecten voor Belgacom, Bellewaerde, Brussels Airlines, De Lijn, FrieslandCampina, IKEA, Nestlé, Parrot, Pepsi, Recupel, Volvo en Walibi. De komst van Maarten De Neve bij Emakina past in hun plannen om een team uit te bouwen dat bedrijven helpt groeien met marketingautomatisering, in combinatie met creatieve en digitale marketing. De data-expert zal klanten begeleiden bij het optimaliseren van hun beheer en inzet van data in marketing.