Last seats: Marketing with kids to kids met Maarten Leyts

De Breakfast Session by PUB van 27 mei is een absolute primeur. Generation Alpha in beta. Marketing with kids to kids, dat wordt het nieuwe boek van Maarten Leyts (Trendwolves). Loop nog niet naar de boekhandel: het boek is in druk. Maar de PUB Community krijgt met de Breakfast Session van 27 mei een absolute primeur: Maarten Leyts verklapt nu al enkele bevindingen over marketing with kids to kids.
Generatiedenken is geen wetenschap maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun eigen kinderen vormen momenteel de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21 ste eeuw. Geboren tussen 2010 – het jaar van de lancering van iPad en Instagram – en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie, worden ze nu al bestempeld als de meest welstellende, onderwezen en geconnecteerde groep ooit met een grote impact op het bestedingsgedrag van hun ouders en een ongeziene ondernemingsdrang.
Dat vertaalt zich oa ook in hoe kidpreneurs en kidfluencers nieuwe media inzetten om hun interesses en bijhorende merkvoorkeuren te brengen naar de wereld. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert marketing to kids naar marketing with kids to kids (and their parents).
Anders gezegd: wat is de impact van nieuwe technologie en digitalisering op het brein en de ontwikkeling van kinderen? Hoe ziet de belevingswereld van huidige en toekomstige consumenten eruit? Welke inzichten zijn er al over de succesfactoren van nieuwe marketing- en communicatietechnieken naar kinderen?
Maarten Leyts is al twee decennia jongerenmarketeer en oprichter/CEO van Trendwolves, het trend-, marketing- en communicatiebureau met een focus op jongerencultuur.
Praktisch
Wanneer? Op 27 mei van 8uur tot 10.30uur
Waar? PUB House, Arianelaan 5, B-1200 Brussel
Hoe? Gratis parkeren kan door Caméléon en Arianelaan. Met bus 45 (St-Vincentius/Permeke) en bus 79 (Schuman), halte Ariane.
Info: laetitia.fervaille@pub.be
Tarief: Early Bird: PUB Member - 60€, Niet-Abonnee - 150€. Normaal: PUB Member: 120€, Niet-Abonnee - 240€. 3 sessies Formule: PUB Member - 150€, Niet-Abonnee - 300€. Prijs excl. BTW.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]