Mamoetbal pakt Grand Lia, goud en zilver bij London International Awards

London International Awards, een awardshow voor creatieve excellentie, maakte de winnaars belend van de categorieën Transformative Business Impact en Creative Use of Data.
Bij de Transformative Business Impact is er een Belgische zilveren winnaar. And hurray to that!
BELGIUM:
Wunderman Thompson Benelux, Antwerp:
Silver in Commercial Transformation: Specific Sector Innovations for Vow titled “The Mammoth Meatball”
En diezelfde campagne wint zelfs een Grand LIA en ook nog eens goud in de categorie Non-Traditional!
Wunderman Thompson Benelux, Antwerp:
Grand LIA for Vow titled “The Mammoth Meatball”
Gold in Sustainability for Vow titled “The Mammoth Meatball”
Wunderman Thompson Benelux was daarnaast ook in de categorie Branded Content:
Finalist in Content: Gaming for Child Focus titled “OK Groomer”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]