London International Awards, een awardshow voor creatieve excellentie, maakte de winnaars belend van de categorieën Transformative Business Impact en Creative Use of Data.
Bij de Transformative Business Impact is er een Belgische zilveren winnaar. And hurray to that!
BELGIUM:
Wunderman Thompson Benelux, Antwerp:
Silver in Commercial Transformation: Specific Sector Innovations for Vow titled “The Mammoth Meatball”
En diezelfde campagne wint zelfs een Grand LIA en ook nog eens goud in de categorie Non-Traditional!
Wunderman Thompson Benelux, Antwerp:
Grand LIA for Vow titled “The Mammoth Meatball”
Gold in Sustainability for Vow titled “The Mammoth Meatball”
Wunderman Thompson Benelux was daarnaast ook in de categorie Branded Content:
Finalist in Content: Gaming for Child Focus titled “OK Groomer”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]