Ooit zetten ze hun eerste stapjes bij Mortierbrigade als stagiairs, nu keren Manoe Delissen en Zoé De Priester, gepakt en gemazeld met heel wat extra kennis, terug naar het bureau.
De Priester spendeerde de voorbije vijf jaar bij FamousGrey, waar ze meewerkte aan heel wat bekroonde campagnes. Ze maakt haar terugkeer naar Mortierbrigade als creative copywriter. Delissen gaat aan de slag als creative producer voor de interne producties van de 62MILES-groep. Ze deed eerder ervaring op bij Uncle Bob, Darwin en BBDO.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]