De zoektocht naar een eigen identiteit: het is een avontuur met vallen, nog harder vallen, en uiteindelijk opstaan, zegt men bij Marbles: "Net zoals wij zoeken naar onze unieke identiteit, zo worstelen ook bedrijven met het ‘waarom’ van hun bestaan. Soms bewust, soms onbewust. Want ook al lijkt de bedrijfsidentiteit voor jou zo klaar als een klontje: dat is het vaak niet voor buitenstaanders (of zelfs medewerkers)." Maar waarom hechten we hier zoveel belang aan? Wat is de Golden Circle Theory waar Marbles zo in gelooft? En vooral: hoe kan een sterke bedrijfsidentiteit je bedrijf naar een hoger niveau tillen? Marbles legt in een blogbericht uit wat volgens hen mogelijk is.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]