Marbles gelooft in de Golden Circle

De zoektocht naar een eigen identiteit: het is een avontuur met vallen, nog harder vallen, en uiteindelijk opstaan, zegt men bij Marbles: "Net zoals wij zoeken naar onze unieke identiteit, zo worstelen ook bedrijven met het ‘waarom’ van hun bestaan. Soms bewust, soms onbewust. Want ook al lijkt de bedrijfsidentiteit voor jou zo klaar als een klontje: dat is het vaak niet voor buitenstaanders (of zelfs medewerkers)." Maar waarom hechten we hier zoveel belang aan? Wat is de Golden Circle Theory waar Marbles zo in gelooft? En vooral: hoe kan een sterke bedrijfsidentiteit je bedrijf naar een hoger niveau tillen? Marbles legt in een blogbericht uit wat volgens hen mogelijk is.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]