Marbles gelooft in de Golden Circle

De zoektocht naar een eigen identiteit: het is een avontuur met vallen, nog harder vallen, en uiteindelijk opstaan, zegt men bij Marbles: "Net zoals wij zoeken naar onze unieke identiteit, zo worstelen ook bedrijven met het ‘waarom’ van hun bestaan. Soms bewust, soms onbewust. Want ook al lijkt de bedrijfsidentiteit voor jou zo klaar als een klontje: dat is het vaak niet voor buitenstaanders (of zelfs medewerkers)." Maar waarom hechten we hier zoveel belang aan? Wat is de Golden Circle Theory waar Marbles zo in gelooft? En vooral: hoe kan een sterke bedrijfsidentiteit je bedrijf naar een hoger niveau tillen? Marbles legt in een blogbericht uit wat volgens hen mogelijk is.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



