Na 14 jaar verlaat Marc Frederix de Nationale Loterij. Hij neemt afscheid van het bedrijf als marketingdirecteur en in die functie slaagde behaalde hij menig succes voor de spelen van de Nationale Loterij. Dat bleef niet onopgemerkt in de sector: in 2013 wist hij zijn nominatie voor de Advertiser Personality of the Year te verzilveren, zodat hij daar voor altijd in de Hall of Fame blijft staan!
Marc Frederix kijkt naar eigen zeggen tevreden terug op zijn tijd bij de Loterij en heeft nu meer tijd om zich aan zijn interesses over te geven. Hij blijft wel voorzitter van de Effie Awards.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]