Marc Frederix verlaat Nationale Loterij

Na 14 jaar verlaat Marc Frederix de Nationale Loterij. Hij neemt afscheid van het bedrijf als marketingdirecteur en in die functie slaagde behaalde hij menig succes voor de spelen van de Nationale Loterij. Dat bleef niet onopgemerkt in de sector: in 2013 wist hij zijn nominatie voor de Advertiser Personality of the Year te verzilveren, zodat hij daar voor altijd in de Hall of Fame blijft staan!
Marc Frederix kijkt naar eigen zeggen tevreden terug op zijn tijd bij de Loterij en heeft nu meer tijd om zich aan zijn interesses over te geven. Hij blijft wel voorzitter van de Effie Awards.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]