Marc Vossen geeft fakkel door, Kim Beyns nieuwe CEO NGroup

Na twintig jaar de leiding van de NGroup-radiozenders (Nostalgie, NRJ, Chérie, Nostalgie+) in handen te hebben gehad, geeft Marc Vossen de fakkel door aan Kim Beyns, tot nu COO van de groep.
Marc Vossen is tijdens zijn carrière intensief betrokken geweest bij de ontwikkeling van radio in België. In 2000 werd hij CEO van Nostalgie België, in 2011 nam hij diezelfde rol op zich voor NGroup, waar hij de leiding neemt over radiozenders Nostalgie en NRJ Belgique. Onder zijn leiding werd Nostalgie een van de meest beluisterde radiozenders in Franstalig België en werden Nostalgie en NRJ de enige mediamerken die zowel in het noorden als in het zuiden van ons land aanwezig zijn.
Kim Beyns, sinds 2021 in dienst bij NGroup en sinds 2019 COO van de groep, neemt zijn rol over vanaf vandaag 30 maart. Hij is zich daarbij naar eigen zeggen bewust van de rol die media vandaag moet spelen en wil de groep begeleiden op zijn weg naar een eerlijkere, meer verenigde en constructievere wereld. Zijn visie lichtte hij al meermaals toe tijdens de edities van Orbit by PUB, het evenement van PUB rond duurzame communicatie en marketing.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]