Marek Decampo versterkt Carrefour België

Het precision marketing team van Carrefour Media wordt versterkt door de komst van Marek Decampo als sales developer. Zijn missie zal erin bestaan het account management te beheren en de commerciële strategie te ontwikkelen voor de data valorization projecten. Hiervoor was Marek Decampo verantwoordelijk voor de regie bij Edenred Media nadat hij meerdere jaren heeft gewerkt bij Roularta.
“Ik ben verheugd om Carrefour te vervoegen en om deze nieuwe data-oplossingen te helpen uitrollen. Ik ben ervan overtuigd dat dit het beginpunt is voor vele innovaties, zowel voor de reclamewereld als voor de retail in België,” klinkt het bij Decampo.
Het precision marketing team van de regie Carrefour Media heeft als doel om data-driven oplossingen aan te bieden aan de partners van Carrefour. Hun ambitie is om een ecosysteem van data te creëren dat volledig, transparant en goed beveiligd is om de eindklant zo goed mogelijk te kennen en te kunnen inspelen op diens verwachtingen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]