Het precision marketing team van Carrefour Media wordt versterkt door de komst van Marek Decampo als sales developer. Zijn missie zal erin bestaan het account management te beheren en de commerciële strategie te ontwikkelen voor de data valorization projecten. Hiervoor was Marek Decampo verantwoordelijk voor de regie bij Edenred Media nadat hij meerdere jaren heeft gewerkt bij Roularta.
“Ik ben verheugd om Carrefour te vervoegen en om deze nieuwe data-oplossingen te helpen uitrollen. Ik ben ervan overtuigd dat dit het beginpunt is voor vele innovaties, zowel voor de reclamewereld als voor de retail in België,” klinkt het bij Decampo.
Het precision marketing team van de regie Carrefour Media heeft als doel om data-driven oplossingen aan te bieden aan de partners van Carrefour. Hun ambitie is om een ecosysteem van data te creëren dat volledig, transparant en goed beveiligd is om de eindklant zo goed mogelijk te kennen en te kunnen inspelen op diens verwachtingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]