Marie-Noëlle De Greef hogerop bij ING

Marie-Noëlle De Greef is per 1 januari 2019 benoemd tot head of communications & brand experience bij ING Nederland en België. Zij volgt daarmee Johan van der Zanden op, die onlangs een nieuwe uitdaging aanging als VP marketing & communicatie bij Albert Heijn.
Als master in Business Science ging Marie-Noëlle De Greef in 1999 aan de slag bij ING België, na 8 jaar in consultancy te hebben gewerkt. Ze heeft sindsdien binnen ING verschillende managementfuncties bekleed in nationaal en internationaal productmanagement, operations, IT, HR en marketing. In 2013 werd ze benoemd tot head of marketing campaigns & communication ING België. Sinds 1 januari 2018 is zij verantwoordelijk voor branding, advertising & sponsoring bij ING België en Nederland.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]