De briefing van YoungDogs België voor Delhaize heeft resultaten opgeleverd. Marie Paris, masterstudent aan IHECS, mag in 2021 haar koffers pakken voor Cannes Lions. Ze veroverde eveneens de tweede plaats op het podium met een tweede concept. De top drie wordt aangevuld door Heleen Miermans en Jan Nagels, het team van bij De Vloer. De winnaar werd gekozen door een online jury bestaande uit Geoffrey Hantson (Happiness Brussels), Sander Vanermen (Duke & Grace) en klant Delhaize.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]