Marketing Fizz breidt team uit

News / People

Marketing Fizz, "no-nonsense marketing- en communicatiebureau voor IT-en softwarebedrijven" breidt het team uit met vier extra krachten. Marketing Fizz werd in 2013 opgericht door zaakvoerder Sandra Beelaert. Doordacht, maar met drive en vol vertrouwen, breidde ze haar zaak uit. Een uitbreiding die niet onopgemerkt blijft. Het marketingbedrijf doet haar deuren open voor drie marketingconsultants, Janne Aerts, Anouk Wijnants, Cato Carmans, en een web developer: Kevin Umé.

Janne Aerts, Anouk Wijnants en Cato Carmans legden elk een interessant studieparcours af. Zij volgden verschillende opleidingen in (digitale) marketing en communicatie. Kevin Umé brengt veel ervaring met zich mee. Hij werkte bij diverse bureaus en had een eigen bedrijf. Kevin Umé is een witte raaf: hij is technisch sterk onderbouwd én deelt samen met zijn collega’s een passie voor marketing.  Sandra Beelaert, zaakvoerder van Marketing FiZZ is zeer blij met het nieuwe team: “Wij zijn helemaal klaar voor een stevige groei in 2020 en in de toekomst. De persoonlijke kwaliteiten van de nieuwe teamleden zijn een waardevolle verrijking. Ons fundament is gebouwd.”