Mathieu Cardon gaat als creative director aan de slag bij Publicis Groupe. Hij was tot heel recent regional creative director EMEA bij Ogilvy Social.Lab. Gedurende de vier jaar van zijn creatieve leiding werd het bureau meermaals geëerd voor haar creativiteit en effectiviteit tijdens verschillende nationale en internationale awards: een D&AD Yellow Pencil, de titel van Europees agentschap van het jaar op de Euro Effie’s in 2018, een derde positie als Most Effective Specialist and Digital Agency in the World op de 2019 WARC Effective 100. Voorheen werkte Cardon meer dan vijf jaar bij Happiness Brussels als concept provider en als head of French copywriting. Hij was eerder ook creative director bij FCB.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]