Mathieu Cardon gaat als creative director aan de slag bij Publicis Groupe. Hij was tot heel recent regional creative director EMEA bij Ogilvy Social.Lab. Gedurende de vier jaar van zijn creatieve leiding werd het bureau meermaals geëerd voor haar creativiteit en effectiviteit tijdens verschillende nationale en internationale awards: een D&AD Yellow Pencil, de titel van Europees agentschap van het jaar op de Euro Effie’s in 2018, een derde positie als Most Effective Specialist and Digital Agency in the World op de 2019 WARC Effective 100. Voorheen werkte Cardon meer dan vijf jaar bij Happiness Brussels als concept provider en als head of French copywriting. Hij was eerder ook creative director bij FCB.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]