Maxus wijzigt management

Maxus is sinds zijn oorsprong trots geweest op het feit dat ze leider zijn in Leading Change. "Zo hebben wij nooit met off- en online planners gewerkt," luidt het. "En zo zorgt onze agile manier van werken voor nog meer integratie tussen strategie, planning en specialismen." Sebastien Reps (voormalig head of Digital and Data) werd gepromoveerd tot Chief Innovation Officer. Hij zal het innovatieproces, online en offline, leiden binnen Maxus. Deze verantwoordelijkheid brengt hem van tools, data en digitalisering tot way of working van het team. Joke De Block (head of Communication Planning) leidt het geïntegreerde en volledige planning team. Dat wil dus zeggen dat ook digitale planning volledig onder haar verantwoordelijkheid valt. Edouard Buyle (head Of PBU) breidt zijn scope uit naar direct buying en Pieter Berger (Video lead) zal vanaf nu ook het audioteam ondersteunen.
Els Thielemans (CEO), Britt Luyten (Chief Client Officer) en Judith Crispin (Head of Paid Social) behouden hun huidige functie binnen het Maxus management.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]