Op 17 en 18 april organiseert CommPass via zijn media school twee online events. Tijdens de introles Start to A.I. reikt Heino Schaght (Mediahuis) aan de hand van voorbeelden een aantal praktische do's en don'ts aan uit de snel evoluerende wereld van A.I. De sessie verloopt in het Engels en vindt plaats op 17 april van 9.30 uur tot 10.30 uur met Ilse Baele als host.
In de masterclass What do kangoroos have in common with Marketing Effectiveness? leer je hoe je het meeste uit je advertentiebudget kan halen. Tijdens deze masterclass zullen enkele mythes ontkracht worden en wordt dieper ingegaan op resultaten van meer dan 2.000 Belgische campagnes. De sessie vindt plaats op 18 april van 9.30 uur tot 10.30 uur en wordt gebracht door Bart De Pauw (Piëzo).
CommPass-leden genieten gratis van deze activiteiten, maar ook niet-leden kunnen deelnemen. Een volledig overzicht van het aanbod aan activiteiten vind je op www.commpass.media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]