Media school Commpass duikt in AI en marketing effectiveness

Op 17 en 18 april organiseert CommPass via zijn media school twee online events. Tijdens de introles Start to A.I. reikt Heino Schaght (Mediahuis) aan de hand van voorbeelden een aantal praktische do's en don'ts aan uit de snel evoluerende wereld van A.I. De sessie verloopt in het Engels en vindt plaats op 17 april van 9.30 uur tot 10.30 uur met Ilse Baele als host.
In de masterclass What do kangoroos have in common with Marketing Effectiveness? leer je hoe je het meeste uit je advertentiebudget kan halen. Tijdens deze masterclass zullen enkele mythes ontkracht worden en wordt dieper ingegaan op resultaten van meer dan 2.000 Belgische campagnes. De sessie vindt plaats op 18 april van 9.30 uur tot 10.30 uur en wordt gebracht door Bart De Pauw (Piëzo).
CommPass-leden genieten gratis van deze activiteiten, maar ook niet-leden kunnen deelnemen. Een volledig overzicht van het aanbod aan activiteiten vind je op www.commpass.media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]