MediaCom werd eind februari door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year, “vanwege zijn veerkracht tegen ongewoon sterke tegenwind,” aldus het tijdschrift. “Dit is echt een fantastische prestatie van het netwerk, die bijdraagt bij de drie kronen van het Global Agency of the Year dat we momenteel bezitten, namelijk Campagne, het Festival of Media Global Awards en M & M Awards. Het is de eerste keer dat een netwerk de vier titels tegelijk beheert,” zegt Christian Kévers, ceo van MediaCom Belgium.
Marc Pritchard, merkmanager Procter & Gamble, vertelde onze collega's bij Adweek waarom hij bleef samenwerken met het bureau: “MediaCom heeft zwaar geïnvesteerd in data en infrastructuur om een datacentrische aanpak te genereren en analyses, wat ons helpt om nog beter contact te leggen met onze klanten.”

Christian Kevers - Mediacom Belgium
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]