MediaCom werd eind februari door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year, “vanwege zijn veerkracht tegen ongewoon sterke tegenwind,” aldus het tijdschrift. “Dit is echt een fantastische prestatie van het netwerk, die bijdraagt bij de drie kronen van het Global Agency of the Year dat we momenteel bezitten, namelijk Campagne, het Festival of Media Global Awards en M & M Awards. Het is de eerste keer dat een netwerk de vier titels tegelijk beheert,” zegt Christian Kévers, ceo van MediaCom Belgium.
Marc Pritchard, merkmanager Procter & Gamble, vertelde onze collega's bij Adweek waarom hij bleef samenwerken met het bureau: “MediaCom heeft zwaar geïnvesteerd in data en infrastructuur om een datacentrische aanpak te genereren en analyses, wat ons helpt om nog beter contact te leggen met onze klanten.”

Christian Kevers - Mediacom Belgium
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]