MediaCom, Global Media Agency of the Year

MediaCom werd eind februari door Adweek bekroond tot Global Media Agency of the Year, “vanwege zijn veerkracht tegen ongewoon sterke tegenwind,” aldus het tijdschrift. “Dit is echt een fantastische prestatie van het netwerk, die bijdraagt bij de drie kronen van het Global Agency of the Year dat we momenteel bezitten, namelijk Campagne, het Festival of Media Global Awards en M & M Awards. Het is de eerste keer dat een netwerk de vier titels tegelijk beheert,” zegt Christian Kévers, ceo van MediaCom Belgium.
Marc Pritchard, merkmanager Procter & Gamble, vertelde onze collega's bij Adweek waarom hij bleef samenwerken met het bureau: “MediaCom heeft zwaar geïnvesteerd in data en infrastructuur om een datacentrische aanpak te genereren en analyses, wat ons helpt om nog beter contact te leggen met onze klanten.”

Christian Kevers - Mediacom Belgium
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]