MediaCom haalde in het voorjaar van 2018 veel nieuwe klanten binnen en dat is ook de analisten niet ontgaan. Het mediabureau werd 'leading Global Agency Network' in de nieuwste editie van het New Business COMvergence Report, doordat het bureau dit voorjaar het meest succesvolle netwerk was. Voor zijn analyse legde COMvergence 915 globale, regionale en lokale pitches onder de loep in de grootste 31 markten. MediaCom kon een nettowinst van 800 miljoen dollar aan facturatie voorleggen. Het mediabureau scoorde met name uitstekend in Europa en de APAC-regio. Enkele van de recent gewonnen budgetten zijn Adidas en Sky en de nog niet in dit rapport opgenomen (want nog té recent van datum) budgetten van Hilton, Mars en Shell.
https://vimeo.com/134743477
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]