MediaCom haalde in het voorjaar van 2018 veel nieuwe klanten binnen en dat is ook de analisten niet ontgaan. Het mediabureau werd 'leading Global Agency Network' in de nieuwste editie van het New Business COMvergence Report, doordat het bureau dit voorjaar het meest succesvolle netwerk was. Voor zijn analyse legde COMvergence 915 globale, regionale en lokale pitches onder de loep in de grootste 31 markten. MediaCom kon een nettowinst van 800 miljoen dollar aan facturatie voorleggen. Het mediabureau scoorde met name uitstekend in Europa en de APAC-regio. Enkele van de recent gewonnen budgetten zijn Adidas en Sky en de nog niet in dit rapport opgenomen (want nog té recent van datum) budgetten van Hilton, Mars en Shell.
https://vimeo.com/134743477

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





