Mediafin viert podcastverjaardag

Mediafin, de uitgeverij van zakenkranten De Tijd | L’Echo, viert de tweede verjaardag van haar De 7 en Le Brief podcasts. Elke ochtend vanaf 7 uur krijgen luisteraars 7 nieuwsitems aangeboden over politiek, business of ondernemerschap.
Sinds de start is deze podcast al meer dan 11 miljoen keer gedownload, een indrukwekkend cijfer voor een redactionele podcast. Dat het een succesformule is, bewijzen ook de resultaten van januari 2024, want toen werd de podcast meer dan 700.000 keer gedownload.
Mediafin wil innovatieve en relevante formats blijven aanbieden. Ter gelegenheid van deze verjaardag kreeg ‘De 7’ een nieuw sounddesign. Bij relevante topics zijn er sinds kort ook bonusepisodes beschikbaar die éénmaal per week in de namiddag verschijnen.
`Podcasts blijven een belangrijk kanaal voor Mediafin. Naast De 7 en Le Brief zijn er ook andere podcasts beschikbaar. Beursvoyeurs en Tracker, podcasts waarin investeerders aan het woord komen, zit al aan zijn 5e en 6e seizoen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]