Mediageuzen is solidair met TBWA en Delhaize

Mediageuzen rolt deze week de ‘Solidarity#Together’-campagne uit van TBWA voor Delhaize. “Een campagne al even historisch als de periode waarin we zitten,” klinkt het bij Mediageuzen.
De campagne wordt verspreid via de 2m2 DOOH-borden die in het netwerk zitten van Mediatrader. Vandaag dekt dat 2m2-netwerk in België 150 winkelpunten en 480 reclamedragers. Mediatrader staat in voor plaatsing, onderhoud en invulling van het netwerk, Mediageuzen verkoopt de ruimte als saleshouse aan merken.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]