Mediageuzen rolt deze week de ‘Solidarity#Together’-campagne uit van TBWA voor Delhaize. “Een campagne al even historisch als de periode waarin we zitten,” klinkt het bij Mediageuzen.
De campagne wordt verspreid via de 2m2 DOOH-borden die in het netwerk zitten van Mediatrader. Vandaag dekt dat 2m2-netwerk in België 150 winkelpunten en 480 reclamedragers. Mediatrader staat in voor plaatsing, onderhoud en invulling van het netwerk, Mediageuzen verkoopt de ruimte als saleshouse aan merken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]