đMediahuis, IPM, Pebble Media en Skynet steunen lokale handelaars

Mediahuis, IPM, Pebble Media en Skynet lanceren op vrijdag 27 maart âSamen Impactâ en geven aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Dit initiatief ondersteunt lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.
"Uit vele berichten en eigen ervaringen zien we dat zelfstandigen en zaakvoerders van het bedrijf om de hoek tijdens de coronacrisis niet bij de pakken blijven zitten," luidt het bij de initiatiefnemers. "Ze plooien zich dubbel en gaan op zoek naar creatieve manieren om hun zaak te doen blijven draaien." Met 'Samen Impact' en het gratis ter beschikking stellen van miljoenen banners willen de regies de lokale handelaar helpen in de communicatie over zijn webshop, zijn thuislevering service en andere initiatieven die hij plots op poten heeft gezet. Lokale handelaars kunnen hun banner uploaden via het platform samenimpact.mediahuis.be.
Daarnaast creĂ«erde MH Brand Studio ook een contentplatform op de nieuwssites van Mediahuis waar positieve en inspirerende verhalen rond creatief ondernemen ten tijde van de coronacrisis gebundeld worden. De campagne biedt ook de kans aan grote ondernemingen om deel te nemen aan het project. Iedere week krijgt een merk exclusieve visibiliteit als partner. De campagne loopt nog tot en met 30 april, maar kan nog verlengd worden. Geert Desager, strategy director advertising bij Mediahuis: âWe merken dat we als mediabedrijf en regionale speler vandaag een cruciale waarde hebben. Niet enkel naar onze lezer, maar ook naar onze adverteerder. We willen met 'Samen Impactâ'echt meer doen dan enkel steun meegeven. Het gratis ter beschikking stellen van online mediaruimte is een opportuniteit voor kleine bedrijven om nieuw clienteel aan te boren en zo een moeilijke periode te overbruggen.â
Ook de andere partners steunen volop dit initiatief. âWe zetten graag onze schouders onder initiatieven die de economie in het algemeen en de lokale economie specifiek ondersteunen, " zegt Koen Van Rhijn, CEO Pebble Media. "We hebben als digitale spelers de nodige technologische know how en data beschikbaar om de lokale ondernemers efficiĂ«nt en effectief te bereiken. Aangezien samenwerking in ons DNA zit, zijn we verheugd met dit initiatief en kijken we uit naar de reacties vanuit de lokale handelaars.â En Henry Visart, COO IPM Group: âOveral ontstaan solidariteitsbewegingen. Het was niet meer dan normaal dat de lokale mediaspelers hun krachten zouden bundelen om de lokale handelaars te hulp te schieten. Wij danken onze mediapartners die ons geholpen hebben om dit mooie initiatief op te zetten.â
âIn deze moeilijke tijden is samenwerking cruciaal en we zijn dan ook zeer blij dat we met dit gezamelijk initiatief de lokale economie kunnen ondersteunen," besluit Bart Swimberghe, head of Smart Advertising Solutions bij Skynet.
Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]