Mediaplus Belgium lanceert Growth Hub, geleid door Erik Portier en Nathalie Charton

Mediaplus Belgium (Serviceplan Group) lanceert zijn nieuwe Growth Hub, een transformatief initiatief dat gericht is op het inspelen op de veranderende behoeften van adverteerders en het bieden van innovatieve oplossingen om merken te helpen gedijen in een snel veranderend marketinglandschap. Onder leiding van chief commercial officer Erik Portier en growth director Nathalie Charton, is de Growth Hub ontworpen met een duidelijke focus op klantgerichtheid—het fungeren als partner om groei te stimuleren bij klanten door middel van strategische ondersteuning en geavanceerde technologieën.
De Growth Hub is het antwoord van Mediaplus op de toenemende trend van adverteerders om hun marketingactiviteiten te internaliseren. Het biedt op maat gemaakte oplossingen zoals Automated Marketing Mix Modeling, Neuron’s AI-gestuurde one-stop-shop media hub, en Media as a Service (MaaS)om zowel grote ondernemingen als kleinere structuren te ondersteunen. Deze diensten zijn erop gericht om merken door deze transformatie te begeleiden, zodat ze wendbaar en concurrerend blijven in een steeds complexere markt.
Als chief commercial officer (CCO) brengt Erik Portier een schat aan ervaring mee. Portier heeft senior functies bekleed in verschillende sectoren, waaronder chief revenue officer bij Targetspot, director IPtv bij RTL Belgium, en country manager bij Google Belgium. Na een gevarieerde carrière keert hij nu terug naar de reclamewereld, waar zijn leiderschap in commerciële strategie en bedrijfsverandering de groei-initiatieven van Mediaplus Belgium zal stimuleren. Zijn focus blijft gericht op het afstemmen van bedrijfsontwikkeling op de langetermijnbehoeften van klanten.
Nathalie Charton, als growth director, heeft uitgebreide expertise in mediastrategieën voor verschillende merken. Met functies zoals business leader en media account coordinator bij Space SA en eerdere diversifiërende media-adviesfuncties, is ze gepassioneerd door marketingstrategie en een pleitbezorger van innovatieve, datagestuurde oplossingen zoals martech. Haar mensgerichte aanpak zorgt ervoor dat klanten centraal blijven staan in elke groeistrategie bij Mediaplus Belgium.
Samen zullen Erik Portier en Nathalie Charton ervoor zorgen dat het Growth Hub merken ondersteunt in hun transformatie, zodat ze niet alleen kunnen inspelen op de toekomst, maar er ook in kunnen floreren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]