MediaSchool gaat helemaal voor luxe

Het samengaan van het Franse MediaSchool met CB News creëert tal van nieuwe kansen, zo bleek tijdens de Paris Luxury Summit. Met name in de wereld van de luxe. MediaSchool en CB News (eigenaar van de Paris Luxury Summit) samen, dat verleidde Franck Papazian, vooritter-oprichter van de groep MediaSchool, tot de oprichting van een nieuwe afdeling met daarin twee afzonderlijke entiteiten: Paris School Luxury en IMM Luxe. De nieuwe school moet nieuwe talenten op een niet-traditionele manier trainen ten bate van de sectoren luxe, mode en beauty. IMM Luxe biedt vervolgopleidingen aan (in Parijs en Shanghai) voor wie al in de betrokken sectoren actief is. MediaSchool ontwikkelde zich met zijn opleidingen in de wereld van de media, de communicatie, de reclame en de digitalisering tot een belangrijke speler in die sectoren. Daar komt nu luxe, mode en beauty bij.
Deze stap is overigens niet de eerste grote stap van MediaSchool dit jaar. Eerder werd naast CBNews ook Influencia overgenomen en nam de groep een participatie in het online video-medium Loopsider. En recent mocht Franck Papazian aankondigen dat de groep de Groupe Cristal Events overneemt (zie foto), de organisator van het Cristal Festival dat tot nu in handen was van Startinvest. Het Cristal Festival (in Courchevel en in Marrakech) geeft de reclamecreativiteit in Frankrijk al sinds 2001 een stevige boost - morgen loopt de editie 2017 in Courchevel af.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]