MediaSchool neemt Stratégies over

Na de verwerving van CB News, een meerderheidsbelang in Influencia en een minderheidsbelang in het kapitaal van TheNewPub, heeft MediaSchool de overname van het tijdschrift Stratégies geformaliseerd. Franck Papazian, voorzitter en oprichter van MediaSchool, ondertekende een overeenkomst met Marc Laufer, voorzitter van S2C, waarmee Strategies en al haar activiteiten (tijdschrift, nieuwsbrieven, evenementen, conferenties...) lid worden van de groep MediaSchool.
De groep zal de redactionele concurrentie tussen de titels behouden en omvat ook de overname van het hele team, een staf van 36 personen. MediaSchool zal een commerciële coördinatie organiseren en een regie oprichten, die het aanbod van de titels zal commercialiseren alsook van de trimestriële bijlage AdTechNews, die gerealiseerd wordt in samenwerking met Journal du Net. Verder zal er ook een evenementenbureau worden opgericht, MediaSchool Events, om de organisatie van alle prijzen en festivals (inclusief Cristal Festival) te garanderen.
MediaSchool wordt met deze overname de Franse leider in de media van communicatie en reclame. Deze mediadivisie, die tevens aandeelhouder is van Loopsider, werd opgericht in 2017, telt nu 60 werknemers (inclusief 30 journalisten) en zal eind 2018 een omzet bereiken van €11 miljoen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]