MediaSpecs Database groeit met 167 nieuwe media

Nieuwe media-initiatieven en diversificatie met onder andere mobiele producten, dat zijn de trends van het halfjaarlijks rapport dat de evolutie weergeeft van het aantal regies en titels in de MediaSpecs-database. De concentratie van het aanbod bij de grote regies wordt bevestigd: 20% van het aantal regies zijn goed voor 75,4% van het aanbod.
Het aanbod van reclamemogelijkheden in de MediaSpecs database blijft groeien. Vandaag zijn er 5.699 reclameproducten opgenomen, met alle details, tarieven en contactgegevens. Het aantal actieve titels steeg de afgelopen 6 maand met 167 nieuwe media. Zowel door de diversificatie van bestaande initiatieven met onder andere Mobile producten als door een aantal nieuwe initiatieven binnen het mediumtype magazines, zoals Puskás, vtwonen en myShopizine. Ook binnen de vakpers zijn er start-ups: Guidelex, Management Team, Twinkle,...
Ieder half jaar brengt MediaSpecs een stand van zaken van haar media- database. Sinds de vorige database-overview (maart 2016) is het totaal aantal actieve titels toegenomen van 5.532 naar 5.699. Ook steeds meer bestaande media vinden hun weg naar MediaSpecs. Zo bieden meer dan 1.000 uitgevers/regies (een stijging van 1.029 naar 1.051) hun producten aan via de database. Ze genieten van de visibiliteit naar mediaspecialisten op het moment dat die op zoek zijn naar relevante informatie.
Als extra informatie is er een overzicht toegevoegd van de verhouding van het aantal regies t.o.v. het aantal titels. Hieruit valt te besluiten dat de Pareto-regel ook van toepassing is in de MediaSpecs database. Met name: 20% van de grootste regies zorgen voor een volume van 75,4% van het aantal media-producten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]