MediaSpecs Summer Interview: Lieve Pattyn (EG) “kan ongelofelijk genieten van een boek, liefst non-fictie”

Communication / News

{Provided by MediaSpecs}
 

Lieve Pattyn van EG was in 2022 nog Media Advertiser of the Year op de AMMA en mocht dit jaar de fakkel doorgeven aan José Fernandez van D’Ieteren. Lieve maakt zich zoals zovelen in het vak nu klaar voor de zomer.

We vroegen haar terug te blikken op de verwezenlijkingen bij EG en alvast vooruit te kijken, maar vooral ook om een blik te werpen op hoe de zomer en al diens geneugten er voor haar uitziet. Van werk tot ontspanning. Hier is ons eerste MediaSpecs Summer Interview.

Wat was voor u (professioneel/bedrijfsmatig) een belangrijke gebeurtenis in de eerste jaarhelft?

In het post-corona tijdperk zien we een versnelde tendens dat patiënten/consumenten hun gezondheid zelf in handen nemen en bewuster aan zelfzorg doen. Dat zien we bijvoorbeeld aan de groei van onze voedingssupplementen zoals Magnesium EG Opti tegen vermoeidheid of Urilys, bij blaasontstekingen. We proberen hier relevant te zijn door uiteraard de beste producten aan te bieden, maar ook door correcte en volledige informatie te geven, op de platformen en in de taal die het meest relevant zijn.

(Lees het volledige interview hier)