Afwezige medewerkers zijn gemiddeld goed voor 2,6% van de totale loonkost. Een confronterend cijfer, zeker als je weet dat werkverzuim ook verlies aan productiviteit, kennis en ervaring met zich meebrengt. Veel organisaties lijken deze gevolgen te ondergaan en kunnen de vinger niet leggen op de oorzaken van het verzuim. Precies daarom heeft Mensura zijn Verzuimkompas ontwikkeld: een online tool die zorgt voor een heldere blik op het ziekteverzuim in organisaties. Daarnaast werd ook de Verzuimcalculator ontwikkeld. Een handige online rekenmachine die de verzuimkost in een handomdraai berekent én aangeeft wat je als organisatie kan besparen.
Deze twee tools werden ontwikkeld door Kunstmaan. Bij deze grote ‘verzuimcampagne’ passen ook een nieuwe reeks radiospots, een landingspagina, een heel gerichte SEA-campagne en een Facebookpagina. Ook LinkedIn en Twitter worden ingeschakeld om de zeer specifieke doelgroep van HR managers te bereiken. De campagne loopt sinds 25 september en tot 25 oktober.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]