Fresh Atelier, het nieuwe retailconcept dat Delhaize exact 1 jaar geleden lanceerde met de hulp van Minale Design Strategy, won de prestigieuze Mercuriusprijs van Comeos. Met dit concept wil Delhaize nog meer inspelen op die klanten die op zoek zijn naar ultraverse, gezonde, flexibele en handige maaltijdoplossingen.Tegelijkertijd wordt in dit winkelconcept het digitaal en fysiek boodschappen doen met elkaar verweven wat uniek is in België. Op dit moment telt Delhaize 5 Fresh Atelier winkels en nog dit jaar komen er nog 5 nieuwe winkels bij in Brussel. Voor 2020 staan er nu al 30 gloednieuwe winkels op het programma. Delhaize meldt ook dat de 5 nieuwe winkels in Brussel ook bevoorraad zullen worden via het fietsconcept Urbike.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]