Na de succesvolle trip naar Londen vorig jaar, waarbij STIMA de deelnemers rondleidde bij Dalziel & Pow, Mindshare en Pentagram, organiseert de vereniging ook dit jaar een inspirerende werkreis naar de Britse hoofdstad. Op dinsdag 13 mei is er aandacht voor media, datamarketing, door technologie gedreven diseruptie en creatieve technologie. Onder meer Sky, Cambridge Analytica, Uber en Rehabstudio staan op het programma.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]