Metatalk was 5 jaar lang het digitaal bureau van het creatieve duo Bert Schols en Simon Timmermans. Ze vernieuwen nu hun ambities en groeien door naar een volwaardig digital agency onder de naam Mast.
Simon Timmermans: “Onder Metatalk zijn we gestart als digitale creatievelingen, vooral sterk in webdesign. Maar de laatste twee jaren gaan we bedrijven ook steeds meer strategisch begeleiden in hun marketing en communicatie. Met die stap vooruit helpen we bedrijven nu verder in hun volledige digitale marketing, van strategie tot day-to-day uitvoering.”
Die doorgroei van een creatief bureau naar een volwaardig agency verdient nu ook een nieuwe naam: Mast. En naast de uitbreiding wil het duo met Mast ook op een vernieuwende manier te werk gaan met een netwerk van onafhankelijke talenten. Bert Schols: “We geloven in het nieuwe agency model waarbij vaste medewerkers zich veelvuldig laten omringen door freelance talenten. Per project worden zo tijdelijke teams gevormd met zeer sterke complementaire kwaliteiten. Zo’n netwerk van freelancers is meer dan een contactenlijst. We kiezen onze freelance collega’s zorgvuldig uit en onderhouden een actieve band. Zo organiseren we inspiratiesessies en vaste meetups om de community te onderhouden en te versterken."
Mast werkt o.a. voor MTV, Oxfam, Freixenet en Hello Bank.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]