Minale steekt Katusha in het nieuw


Cycling: Team Katusha 2016
Alexander Kristoff (NOR)/
Equipe Ploeg /(c)Tim De Waele
Wielertruitjes zijn erg gegeerd, op voorwaarde dat je over een team beschikt dat grote renners telt, overwinningen boekt én mooie truitjes (en andere accessoires) naar voren schuift. Team Katusha heeft die grote renners (Alexander Kristoff, Alberto Losada, Joaquim Rodriguez, Michael Mørkøv en het komende seizoen ook 'onze' Jurgen Van Den Broeck) en boekte al fraaie overwinningen. Maar zeg nu zelf: met de truitjes van de voorbije jaren ga je weinig schoonheidsprijzen winnen.

Katusha (old shirt)
Katusha bracht een groep van specialisten samen om daar wat aan te doen. Daarbij: het Belgische Minale Design Strategy. De nieuwe wieleruitrustingen mogen gezien worden - en dat moet straks ook commercieel gaan renderen. "Onze opdracht: een strategische, conceptuele en designgerichte benadering op tafel leggen," zeggen ze bij Minale. Of dat gelukt is? Oordeelt u zelf...




Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]