Minale stopt Beobank in het nieuw

Beobank stelt in zijn nieuw kantoorconcept ruimte ter beschikking van professionele klanten. Werktafels, vergaderruimtes, een-op-eenplekken: het is er allemaal. Gent kreeg de primeur voor dit nieuwe concept, andere steden volgen.
De afgelopen zes maanden hebben BKCP en Beobank hard gewerkt om de twee enseignes te laten versmelten tot één structuur onder een sterk merk, Beobank. Die fusie was voor de bank de aanleiding om de hele commerciële strategie te herdenken. Minale Design Strategy heeft Beobank begeleid bij het heruitvinden van de klankenervaring.
De hele 'bankervaring' werd onder de loep genomen. Een van de nieuwigheden is de 'Pro Space', waarvan professionele klanten gebruik kunnen maken als vergader- of werkplek. Aan de realisatie ging een heel onderzoekstraject vooraf, om te weten te komen wat de klant verwacht van zijn of haar bank.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]