Minale stopt Beobank in het nieuw

Beobank stelt in zijn nieuw kantoorconcept ruimte ter beschikking van professionele klanten. Werktafels, vergaderruimtes, een-op-eenplekken: het is er allemaal. Gent kreeg de primeur voor dit nieuwe concept, andere steden volgen.
De afgelopen zes maanden hebben BKCP en Beobank hard gewerkt om de twee enseignes te laten versmelten tot één structuur onder een sterk merk, Beobank. Die fusie was voor de bank de aanleiding om de hele commerciële strategie te herdenken. Minale Design Strategy heeft Beobank begeleid bij het heruitvinden van de klankenervaring.

De hele 'bankervaring' werd onder de loep genomen. Een van de nieuwigheden is de 'Pro Space', waarvan professionele klanten gebruik kunnen maken als vergader- of werkplek. Aan de realisatie ging een heel onderzoekstraject vooraf, om te weten te komen wat de klant verwacht van zijn of haar bank.



Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


