Mini-trailer in bioscopen voor Het feest van Dimitri Casteleyn

Een mini-trailer lanceert het boek Het feest van Dimitri Casteleyn voor meerwaardezoekers in de bioscoop. "Een originele marketingactie," zegt Patrick van Dijck, managing director van Brightfish, de regie voor bioscoopreclame. “Vernieuwend is dat de boektrailer heel gericht zal vertoond worden aan een bioscooppubliek van meerwaardezoekers. De spot is acht weken lang te zien voor een specifieke filmselectie van bekroonde en Oscargenomineerde films. Bovendien is deze periode extra aantrekkelijk omdat het aantal bioscoopbezoekers voor deze films 25% hoger ligt dan gemiddeld.”
Het is een niet alledaagse keuze om een boek op het grote scherm te lanceren. Maar door de gerichte filmselectie wil men meerwaardezoekers bereiken die ook de potentiële lezers van dit boek zijn. "Bioscoopbezoekers komen voor de beleving rond verhalen en dat krijgen ze ook met deze boektrailer,” zegt directeur marketing Prometheus Romy van den Nieuwenhof. “De trailer zal de bevreemdende sfeer uit de spannende pageturner naar voren te brengen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]