Een mini-trailer lanceert het boek Het feest van Dimitri Casteleyn voor meerwaardezoekers in de bioscoop. "Een originele marketingactie," zegt Patrick van Dijck, managing director van Brightfish, de regie voor bioscoopreclame. “Vernieuwend is dat de boektrailer heel gericht zal vertoond worden aan een bioscooppubliek van meerwaardezoekers. De spot is acht weken lang te zien voor een specifieke filmselectie van bekroonde en Oscargenomineerde films. Bovendien is deze periode extra aantrekkelijk omdat het aantal bioscoopbezoekers voor deze films 25% hoger ligt dan gemiddeld.”
Het is een niet alledaagse keuze om een boek op het grote scherm te lanceren. Maar door de gerichte filmselectie wil men meerwaardezoekers bereiken die ook de potentiële lezers van dit boek zijn. "Bioscoopbezoekers komen voor de beleving rond verhalen en dat krijgen ze ook met deze boektrailer,” zegt directeur marketing Prometheus Romy van den Nieuwenhof. “De trailer zal de bevreemdende sfeer uit de spannende pageturner naar voren te brengen.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]