MNM verlengt samenwerking met Make Lemonade

Na een openbare aanbesteding koos MNM ervoor om de samenwerking met Make Lemonade voort te zetten. De afgelopen vier jaar legden het bureau en de radiozender samen een mooi parcours af, vinden beide partijen. Het vertrouwen is groot, en dat wordt nu bevestigd in een contractverlening.
“Wij zijn heel tevreden,” aldus Willem Van den Hoof, CEO van Make Lemonade. “Er is een goede verstandhouding en MNM is zoals de meeste radiozenders sterk geëvolueerd. Het speelterrein van de merkbeleving is een pak groter geworden.” Het is de bedoeling om de komende jaren Generation M, het online platvorm voor jongeren, verder uit te bouwen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]