MNM verlengt samenwerking met Make Lemonade

Na een openbare aanbesteding koos MNM ervoor om de samenwerking met Make Lemonade voort te zetten. De afgelopen vier jaar legden het bureau en de radiozender samen een mooi parcours af, vinden beide partijen. Het vertrouwen is groot, en dat wordt nu bevestigd in een contractverlening.
“Wij zijn heel tevreden,” aldus Willem Van den Hoof, CEO van Make Lemonade. “Er is een goede verstandhouding en MNM is zoals de meeste radiozenders sterk geëvolueerd. Het speelterrein van de merkbeleving is een pak groter geworden.” Het is de bedoeling om de komende jaren Generation M, het online platvorm voor jongeren, verder uit te bouwen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]