MobilAd test eerste Digi-Truck

OOH-regie MobilAd Media, al tien jaar gespecialiseerd in Truckvertising, test momenteel zijn eerste Digi-Truck. Deze trailer uit de MobilAd-vloot heeft niet de klassieke reclamezeilen maar een digitaal led-scherm van zes vierkante meter achteraan de deuren. De technologie aan boord biedt tal van mogelijkheden en het digitale scherm wordt vanop afstand aangestuurd om content à la minute te plaatsen in functie van de tijd en de locatie van de truck.
Daarnaast krijgen automobilisten op de autosnelweg in realtime verkeersinformatie aangeboden over reistijd en mogelijke vertragingen. Adverteerders kunnen hun boodschap tonen waar en wanneer ze willen. Het is niet de bedoeling geanimeerde video's te plaatsen vanwege veiligheidsredenen, wel afwisselende statische beelden. Alvorens deze innovatie verder uit te rollen over het ganse netwerk en te commercialiseren, worden verdere tests gedaan in de komende maanden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]