Al 85 jaar is Monoprix een vertrouwd beeld in Franse winkelstraten. U kent de winkels wellicht als u weleens op reis bent bij onze zuiderburen. Die 85 jaren mogen worden gevierd en de keten liet daarom een meer dan vier minuten lange film maken op 35mm. De titel? #LaitDroleLaVie. De film, van het duo Thirty Two, maakt duidelijk wat Monoprix kan betekenen voor het alledaagse leven. En het oubollige imago tracht de keten van zich af te gooien met de jongeren in de film...
http://www.dailymotion.com/video/x5lljvp_monoprix-le-film-laitdrolelavie_shortfilms
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]