Monoprix: groot in kleine dingen


Al 85 jaar is Monoprix een vertrouwd beeld in Franse winkelstraten. U kent de winkels wellicht als u weleens op reis bent bij onze zuiderburen. Die 85 jaren mogen worden gevierd en de keten liet daarom een meer dan vier minuten lange film maken op 35mm. De titel? #LaitDroleLaVie. De film, van het duo Thirty Two, maakt duidelijk wat Monoprix kan betekenen voor het alledaagse leven. En het oubollige imago tracht de keten van zich af te gooien met de jongeren in de film...
http://www.dailymotion.com/video/x5lljvp_monoprix-le-film-laitdrolelavie_shortfilms

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


