Meer dan 85% van de metrogebruikers van Montreal neemt de trap niet. Om hen te motiveren om een gezonde keuze te maken, verzon detailhandel Canadien Sports Experts een nieuwe manier om korting te krijgen…
Een interactief scherm, uitgerust met een voor straling gevoelige thermografische camera en een algoritme dat het niveau van je lichaamswarmte evalueert, werd geïnstalleerd in het metrostation in Montreal. Het idee erachter is eenvoudig: hoe warmer je het krijgt door al het stappen, hoe meer je bespaart. De ervaring leidde tot een groot aantal ongewone momenten, zoals bewakers die push-ups deden. De activering, die enkel bedoeld was voor de halte Lucien L’Allier, zal nu ongetwijfeld ook elders in Quebec worden ingezet. De video die maandag op Facebook gepubliceerd werd, bereikte alvast een half miljoen views.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



