Montreal sport voor korting

Meer dan 85% van de metrogebruikers van Montreal neemt de trap niet. Om hen te motiveren om een gezonde keuze te maken, verzon detailhandel Canadien Sports Experts een nieuwe manier om korting te krijgen…
Een interactief scherm, uitgerust met een voor straling gevoelige thermografische camera en een algoritme dat het niveau van je lichaamswarmte evalueert, werd geïnstalleerd in het metrostation in Montreal. Het idee erachter is eenvoudig: hoe warmer je het krijgt door al het stappen, hoe meer je bespaart. De ervaring leidde tot een groot aantal ongewone momenten, zoals bewakers die push-ups deden. De activering, die enkel bedoeld was voor de halte Lucien L’Allier, zal nu ongetwijfeld ook elders in Quebec worden ingezet. De video die maandag op Facebook gepubliceerd werd, bereikte alvast een half miljoen views.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]