Mooimakers en LDV United voeren campagne voor Noordpool

Jaarlijks worden zo’n 3 biljoen sigaretten weggegooid wereldwijd. Een groot deel belandt in de goot. Het rioolrooster. En komt zo in onze zee terecht. Onderzoekers hebben zelfs peuken op de Noordpool ontdekt. Daarom start Mooimakers samen met LDV United een campagne die dit probleem wil aankaarten. Met een ijssculptuur gevuld met peuken. Twee ijsberen op een ijsrots. Want je gooit je peuk verder dan je denkt. De sculptuur staat voor de Zoo in Antwerpen waar momenteel het Wold Resources Forum loopt. Een forum rond duurzaamheid. Mooimakers wil zo niet enkel voorbijgangers sensibiliseren, maar ook de peukenproblematiek op de agenda zetten van bedrijfsleiders, beleidsmakers en wetenschappers.
Credits
Client: Mooimakers
Contact: Ward Mertens, Kelly Baetens
Agency: LDV United
Account team: Marieken Maes, Elise Crispeels, Molly Waeytens
Strategy: Tomas Sweertvaegher
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creation: Thomas Thysens
Creation: Chiara Scherpereel
Design: Julie Van Reeth
Production Company: Fast Forward
Film production: La Mancha
PR Company: Lewis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]