Morgane Morel slaat hole-in-one voor Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab Brussels versterkt zijn accountteam met Morgane Morel. Ze gaat er aan de slag als accountmanager op IKEA Belgium. Morgane Morel studeerde af als master in Commercial Communication and Advertising en begon haar carrière bij TBWA Belgium als account. Daar verzorgde ze ‘Above the line’- en ‘Below the line’-activiteiten voor verschillende klanten zoals Nissan en Spa. Vervolgens trok ze na 2,5 jaar naar BBDO, waar ze als account werkte op projecten voor Ethias. Morgane Morel versterkt nu dus het accountteam van Ogilvy Social.Lab als accountmanager op IKEA Belgium. Ze zal er verantwoordelijk zijn voor het klantencontact omtrent de ontwikkeling van ‘Above the line’-campagnes en social media projecten. Leuk weetje: Morgane is een fervente golfster en sloeg in haar eerste week al meteen een hole-in-one.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]