Mortierbrigade en De Morgen stellen zich vragen bij 2019

Deze campagne had u nog tegoed van ons. Mortierbrigade werkte voor De Morgen aan een bijzonder overzicht van het jaar 2019. Het idee? Als u zich bij deze beelden geen vragen stelt, kan u het komende jaar beter De Morgen lezen! De campagne loopt op de social media kanalen van de krant.
Credits
Client: De Morgen
Client contacts: Katrijn Vrints, Charlotte Ghekiere & Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Mouquet, Geoffrey Masse
Lead Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Social Media Creative: Tom Baetens
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]