Deze campagne had u nog tegoed van ons. Mortierbrigade werkte voor De Morgen aan een bijzonder overzicht van het jaar 2019. Het idee? Als u zich bij deze beelden geen vragen stelt, kan u het komende jaar beter De Morgen lezen! De campagne loopt op de social media kanalen van de krant.
Credits
Client: De Morgen
Client contacts: Katrijn Vrints, Charlotte Ghekiere & Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Mouquet, Geoffrey Masse
Lead Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Social Media Creative: Tom Baetens
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]