Beeld u zich even in… U gaat bowlen en werpt de bal per abuis in de verkeerde richting. De bal knalt de bowling uit, rolt de straat op en start zo een waanzinnig verhaal vol grote en kleine rampen. Om de verzekeringsproducten van ING te promoten, lanceert Mortierbrigade een nieuwe campagne die aanspoort om voluit te leven in alle situaties.
De door Mortierbrigade ontwikkelde campagne draait rond het idee dat ING altijd aan de zijde van zijn klanten staat, wat er ook gebeurt en op alle momenten van het leven. Of het nu gaat om een uit de hand gelopen partijtje bowlen of een gebroken been bij het skiën, niets zal u er nog van weerhouden om voluit te leven.
De campagne omvat meerdere radiospots waarvan de eerste drie vanaf 20 november worden verspreid. De anderen zullen in meerdere golven opduiken in de komende maanden. Speciaal voor sociale media ontwikkelde video’s zullen het concept van de absurde verhalen nog wat verder doorduwen aan de hand van verschillende formats.
Credits:
Client: ING
Client contacts: Nathalie Ducène, Lotte De Wael, Alice Wauthoz
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Gaspart & Frédéric Zouag
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Dorien Mathijssen
Lead Producer: Lore Meert
Producer: Margaux Mariens
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata, Sophie Bayeul
Visuals
Production: Initials L.A.
Fotograaf: Bob Jeusette
Producer: Shana Duprez
Make up: Florence Teerlinck
Styling: Marine Gabaut
Art department: Stan Maertens
Casting: The Profiles
Post Prod: The Living Room
Production radio: Raygun
OLV
Production Company: The Breakfast Club
Executive Producer: Dagmar Duportail
Producer: Maarten Verstraete
Director: Tibaut Coppens
DOP: Ilona Vanouplines
Boom operator: Neal Willaert
MUA: Charlotte Blommaert
Location Manager: Virginie Temmermans
Offline Editor: Dimitri Sterkens
Audiomix: Scherper - Wolf Doyen
Grading: Isaac Ponseele
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]